A logózott munkaruha nem csupán a céges arculat része. Egyben védőeszköz, marketingfelület és belső motivációs eszköz is. Nem meglepő, hogy egyre több cég fordít figyelmet arra, milyen munkaruhában jelennek meg a dolgozók. A megfelelő kialakítás hosszú távon is értéket teremt.
Népszerű az egyszerűsített foglalkoztatás, júliusban 350 ezren dolgoztak így. Az adózás is egyszerű és kedvezményes, de nagyon sokat kockáztat az, aki elfelejti bejelenteni az alkalmi munkavállalóját.
2023. április 20-án a Várkert Bazárban rendezett gálaeseményen hirdették ki a Randstad Award, a világ legátfogóbb munkáltatóimárka-kutatása idei hazai győzteseit. A Samsung lett a legvonzóbb hazai munkáltató, a második helyen a BT (British Telecommunications) végzett, a harmadik helyet pedig a Mercedes-Benz szerezte meg, aki egyben az elmúlt tíz év legtöbbször dobogón álló munkaadója is. A legismertebb a telekommunikációs szektor, de továbbra is az IT a legvonzóbb a munkavállalók számára, és a munkahelyválasztáskor az attraktív fizetés mellett a nem anyagi juttatásoknak is fontos szerep jut.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlapon - kizárólag a felhasználói élmény fokozásának érdekében - ún. sütiket alkalmazunk. A hírportál használatával Ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.