Közös útra lépett Magyarország kedvenc péksége és kedvenc influencere

Keresd a Sparkly-t a Fornettiben!

KÖZLEMÉNY
2024. 09. 17., 11:28
Nagy horderejű és jelentős gazdasági sikerekkel kecsegtető együttműködési megállapodást kötött a Fornetti és a WhisperTon nevével fémjelzett Sparkly üdítőital márka. A közös munka révén szeptembertől közel 200 Fornetti üzletben lesz elérhető az üdítő, amely eddig leginkább a webes értékesítésre koncentrált. A két cég ezen kívül közös kommunikációs aktivitás-sorozatba is kezd, amelytől azt remélik, hogy kölcsönösen támogathatják egymás márkaépítő törekvéseiket.

Az ország közel 200 pontján, a Fornetti kiemelt üzleteinek kínálatában szeptember elsejétől megjelent a Sparkly.

A Magyarország vezető influencere, WhisperTon által alapított magyar üdítőital márka egyelőre három ízben (mangó-maracuja, sárkánygyümölcs-grapefruit, bodza-citromfű) elérhető – ezek mind-mind kaphatóak lesznek a kiválasztott budapesti és a jellemzően az agglomerációban található boltokban.

A Sparkly eddig a webes értékesítésre koncentrált, így a Magyarország legnépszerűbb pékipari vállalata által üzemeltetett franchise-hálózatban való jelenlét számottevően megemelheti azoknak a számát, akik nemcsak a képernyőkön, hanem saját tapasztalatuk és benyomásaik alapján akarják eldönteni, hogy kipróbálják-e az új üdítőt.

Jelenleg a projekt bevezető fázisa indult el; a tervek szerint a Fornetti az ősz folyamán a teljes országos hálózatára kiterjeszti az értékesítést.  

"2022-ben álmodtam egy nagyot, és létrehoztam egy márkát, amely a diverzitást, az inkluzivitást alapul véve, különleges trópusi ízeken keresztül hozza el a fogyasztók számára a sokszínűség szépségét. Mérhetetlen büszkeséggel tölt el, hogy mától a Sparkly az ország legnevesebb pékség-láncának polcain, a Fornettiben is megtalálható és elérhető mindenki számára. Remélem akkora szeretettel és örömmel fogyasztják majd a vásárlók, mint amekkora élmény volt nekünk azt elkészíteni" – fogalmazott WhisperTon a termékbevezetés kapcsán.

WhisperTon tervezett és tudatos márkabevezetési stratégiájának köszönhetően a Sparkly egyébként már most figyelemreméltó eladási adatokat produkál. A kecskeméti székhelyű pékség-lánc biztos abban, hogy a tevékeny szerepvállalásuk révén a gazdasági sikeresség azonban új dimenziókba léphet, és a Fornetti népszerű és keresett termékei mellett a Sparkly is minél több vásárlóhoz juthat el a közeljövőben.

A napi egymillió vásárlót kiszolgáló Fornetti hangsúlyozza, hogy közel harmincéves fennállása óta csak értékalapú márka-kooperációkat valósított meg. Ezt a hagyományt követve, az üdítőital brand minőségének, innovációs szándékának és márkakommunikációjának alapos elemzése után döntöttek úgy, hogy bekapcsolódnak az értékesítési láncba.

A Fornetti és WhisperTon együttműködése ezen kívül a két márka kommunikációs területére is kiterjed. Ez számos meglepetést tartogat a következő hónapokra, de az már most biztos, hogy a két követőtábor többször találkozik majd olyan tartalmakkal, amelyek a két fél egymás általi támogatásáról, és ezen keresztül a „minőségi partnerség” fontosságának hangsúlyozásáról szól.  

(x)