Leállt a távfűtés Kecskeméten!
A kecskeméti távhőszolgáltató már az elmúlt hetekben is a változékony tavaszi időjáráshoz alkalmazkodó, pénztárcakímélő szakaszos fűtésszolgáltatást nyújtott.
- A korszerű távfűtési megoldás lényege, hogy ha felmelegszik az idő, az automatika lekapcsol, és a radiátorok kihűlnek. Ha csökken a külső hőmérséklet, ismét felmelegszenek a fűtőtestek. Ez fogyasztóink számára gazdaságos megoldást jelent, ugyanakkor megfelelő komfortérzetet biztosít - mondta el Horváth Attila, a TERMOSTAR Kft. ügyvezető igazgatója. Aki hozzátette: a lakossági visszajelzések nagyon pozitívak voltak. A szakaszos szolgáltatás azoknak is lehetőséget nyújtott a pénztárcakímélő fűtésre, akik olyan társasházban élnek, ahol a lakóközösség – egyelőre – nem valósította meg a fűtéskorszerűsítést.
A rendszer a fűtésleállást követően is rugalmasan reagál a fogyasztói kérésekre. Ha május 2-át követően váratlanul hűvösre fordul az időjárás, és a lakóközösség úgy dönt, hogy továbbra is igényt tart a fűtésre, nincs más teendőjük, mint írásban jelezni ezt a TERMOSTAR Kft. felé közös képviselőjük útján. A távhőszolgáltató ebben az esetben visszakapcsolja a fűtést az adott társasházban.
A TERMOSTAR Kft. szakemberei felhívják a figyelmet, hogy azokban a lakásokban, ahol megtörtént a fűtéskorszerűsítés, a fűtési időszakot követően a termosztatikus radiátorszelepeket teljesen nyitott állapotba kell helyezni, és nyáron is így tartani. Ez megakadályozza az úgynevezett szelep leragadást, illetve a fűtés indításakor előforduló levegősödéseket. Így elkerülhetőek a váratlan meglepetések ősszel, az új fűtési szezon kezdetén.
A fogyasztók távfűtéssel kapcsolatos kérdéseit, észrevételeit a [email protected] e-mail címre várják a kecskeméti távhőszolgáltató munkatársai.
(Sajtóközlemény)