Ügyintézés helyben - Ismét úton a kormányablakbusz
Április 8. és április 12. között a Bácsalmási, valamint a Kunszentmiklósi járás településein várja ügyfeleit a kormányablakbusz. Továbbá ezen a héten, szerdán, Bácsborsódon, az Őszi Napfény Integrált Szociális és Módszertani Intézmény, valamint Madarason az Ezüst Évek Idősek Otthona lakói és dolgozói részére is rendelkezésre áll majd a mobilizált kormányablak.
Két mobilizált kormányablaknál várják az ügyfeleket
A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatalnál 2018 áprilisában kezdte meg működését az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a kormányablakbuszban lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézését. A hatékonyabb, gyorsabb ügyintézést szem előtt tartva, 2021 őszén szolgálatba állt a vármegye második mobilizált kormányablaka is a vármegye lakosai számára a 19 működő kormányablakunk mellett.
Milyen ügyeket intézhet?
A kormányablakbusz segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:
- - személyi igazolvány igénylése
- - lakcímváltozás bejelentése
- - vezetői engedély ügyek
- - diákigazolvány ügyek
- - útlevél igénylése
Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azokat később postázzák. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.
Az érintett járások településeire vonatkozó menetrend IDE kattintva érhető el.
Forrás: Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal