Ügyintézés helyben - Ismét úton a kormányablakbusz

2024. 04. 11., 16:57
Nézze meg a mobil kormányablak kitelepülési helyszíneit, hogy lakóhelyén is intézhesse ügyeit.
Fotó: Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

Április 8. és április 12. között a Bácsalmási, valamint a Kunszentmiklósi járás településein várja ügyfeleit a kormányablakbusz. Továbbá ezen a héten, szerdán, Bácsborsódon, az Őszi Napfény Integrált Szociális és Módszertani Intézmény, valamint Madarason az Ezüst Évek Idősek Otthona lakói és dolgozói részére is rendelkezésre áll majd a mobilizált kormányablak.

Két mobilizált kormányablaknál várják az ügyfeleket

A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatalnál 2018 áprilisában kezdte meg működését az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a kormányablakbuszban lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézését. A hatékonyabb, gyorsabb ügyintézést szem előtt tartva, 2021 őszén szolgálatba állt a vármegye második mobilizált kormányablaka is a vármegye lakosai számára a 19 működő kormányablakunk mellett.

Milyen ügyeket intézhet?

A kormányablakbusz segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:

  • - személyi igazolvány igénylése
  • - lakcímváltozás bejelentése
  • - vezetői engedély ügyek
  • - diákigazolvány ügyek
  • - útlevél igénylése


Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azokat később postázzák. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.

Az érintett járások településeire vonatkozó menetrend IDE kattintva érhető el.

Forrás: Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal