A hétszázát, megújultunk!

Nemzetközi díjat nyert arculattal folytatja a Kecskeméti Médiacentrum

2022. 12. 08., 19:29
Hét év után társoldalaival együtt megújult a Hírös.hu! Ami nem változik, az, amiért létrejöttünk. Amiért a Kecskeméti Televízió és a Kecskeméti Lapok egyesítésével, a Hírös.hu hírportál csatlakozásával és tematikus magazinokkal – a Hírös Históriákkal és a Hírös Gazdasággal – kiegészülve hét éve felépült a Kecskeméti Médiacentrum. Továbbra is a legfrissebb hírekkel, információkkal és érdekességekkel látjuk el a kecskemétieket, valamint a város környékén élőket. Csak mostantól egységes arculattal és webportálrendszerrel folytatjuk utunkat a kecskeméti hírek világában.
A Kecskeméti Médiacentrum csapata 2022 őszén

A hetes szám biológiai, lelki és kultúrtörténeti szempontból egyaránt fontos szerepet tölt be életükben. Isten 7 nap alatt teremtette a világot, szentségből is 7 van, ahogy a hét napjaiból, meg a főbűnből is. Meg a sárkány fejeiből, Hófehérke törpéiből, de még a zenei alaphangokból is. A különleges hősök is hetes számot viselnek, mint Cristiano Ronaldo, vagy éppen James Bond. 7 színből áll a szivárvány és 7 csillagból a Göncölszekér, 7 törzs volt és 7 vezér, de még Róma is 7 dombra épült. Mindennek tetejébe az a mondás járja, hogy mi, emberek, hétévente teljes mértékben kicserélődünk…

Sejted-e már, Kedves Olvasó, hogy miről is van itt szó? Bizony, arról, hogy társoldalaival együtt megújult a Hírös.hu! Mégpedig hét év után.

Ami nem változik, az, amiért létrejöttünk. Amiért a Kecskeméti Televízió és a Kecskeméti Lapok egyesítésével, a Hírös.hu hírportál csatlakozásával és tematikus magazinokkal – a Hírös Históriákkal és a Hírös Gazdasággal – kiegészülve hét éve felépült a Kecskeméti Médiacentrum. Továbbra is a legfrissebb hírekkel, információkkal és érdekességekkel látjuk el a kecskemétieket és a Kecskemét környékén élőket. Cikkeket, fotókat, videókat, podcastokat készítünk különleges emberekről, eseményekről. Közélet, kultúra, gazdaság, sport, életmód – minden területet lefedünk, és igyekszünk mindent a lehető legszínesebben és legszínvonalasabban tálalni.

És ez az, ami miatt elérkeztünk oda, hogy hét év után megújuljunk. A trendek, a technika és a technológia fejlődnek, az igények, az olvasói szokások is változnak, mi pedig igyekszünk mindezt lekövetni. Ezért aztán egy teljesen megújult arculattal és felfrissült weboldalcsaláddal állunk most itt.

Egység és erő, hagyomány és modernitás

A hiros.hu új oldalának indítása egy alaposan átgondolt és jól felépített megújulási, fejlesztési koncepció első lépése.

Valljuk, hogy a megújulás sikerének kulcsa, hogy gyökereinkből táplálkozzunk, tiszteljük hagyományainkat, de haladjunk a modern irányzatokkal, a nézői, olvasói igényekkel. Ennek megfelelően jött létre az új hiros.hu oldal, és ezzel egyidejűleg weboldalunk kinézetével összhangban új főcímekkel jelentkezik a Hírös Hírek, és az azt következő magazinműsorunk, a Kiemelő is.

A vizuális és technikai megújulás pedig új műfajok, témák bevezetésével is jár.

Egységes arculattal jelentkeznek tehát a mai naptól a hozzánk tartozó termékek, a hiros.hu, Kecskeméti Televízió, sőt a Kecskeméti Lapok valamint a Hírös Gazdaság és a Hírös Históriák  is, mert egységben az erő. A hatékony kommunikáció ereje.

Annak külön örülünk, hogy az új arculatunk alighogy elkészült, máris rangos nemzetközi elismerést kapott, mert ebben az eredményben mind a fejlesztő cég, mind pedig a Kecskeméti Médiacentrum munkatársainak szíve-lelke benne van.

A megújulást pedig folytatjuk 2023-ban is!

Olvassák, nézzék, böngésszék, fogadják olyan szeretettel megújult „termékeinket”, mint ahogy mi készítettük másfél év munkájával.

Kozák Polett ügyvezető-főszerkesztő

Arculatunkat a BrandBar cég tervezte, szem előtt tartva a legfrissebb dizájnvonulatokat, a médiacentrum mivoltunkból fakadó egységességre törekvést, és – kérésünkre – a városunkban különösen fontos hagyománytiszteletet. Ezért a Kecskemétre oly jellemző szecesszió egyik gyönyörű ólomüvegablakának apró motívumából született logórendszerünk szimbolikus alapsejtje. Minden termékünk jelképe ebből építkezik, így testesítve meg egységes megjelenésünket.

A dizájnmunka sikerét jelzi, hogy új arculatunk már nemzetközi díjat is elnyert: a 2006 óta létező, német szervezésű WOLDA tervezőgrafikai versenyre idén 33 országból küldtek pályázatokat. Itt dinamikus logó kategóriában ezüstérmet nyert a Kecskeméti Médiacentrum új logórendszere.
A Kecskeméti Médiacentrum új logói és a német WOLDA tervezőgrafikai verseny ezüstmedálja

De nem csak a küllem, a tartalom is változott, mert meghallottuk az idők szavát. A megújult Hírös.hu oldalon több lesz a mozgóképes tartalom, saját – nem csak KTV-s – videók, városi hangulatok, kommentár nélküli elkapott pillanatok, vágott, és vágatlan formában. Igazi újdonság ezen kívül a podcastok rovata, érdekes emberekkel készített hosszabb beszélgetések sorakoznak majd ebben az audiógyűjteményben. Első nekifutásra KTV-s bemondó kolléganőnk, Gyenes-Barta Gabi Gyerekcipőben podcastjának három beszélgetése hallgatható meg az oldalon.

Az oldal tervezése során figyelembe vettük, hogy az elmúlt hét évben melyek voltak a legolvasottabb rovatok, aloldalak, és úgy alakítottuk ki az új felületet, hogy igazán felhasználóbarát legyen, minden könnyen és gyorsan elérhetővé váljon. Ezt a célt azzal is segítettük, hogy különböző linkeken, átirányított, itt is, ott is megjelenő tartalmakon keresztül összefűztük az egyébként is közös dizájnt kapott hírös.hu, kecskemetitv.hu, kecskemetilapok.hu, hiroshistoriak.hu és hirösgazdasag.hu webportálokat.

Persze tudjuk, hogy mindennek alapja továbbra is a tartalom, így kollégáinkkal együtt azon dolgozunk, hogy a megújult felületet minél frissebb, színesebb és érdekesebb témákkal töltsük meg.

Jó böngészést kívánunk; reméljük, hogy új arculatunk, új portáljanik elnyerik olvasóink tetszését!