Közönségdíjas lett a Four Points by Sheraton

2023. 06. 21., 18:10
Átadták a Business Excellence 2023 díjakat az üzleti turizmus legjobbjainak. A június 14-ei átadó rendezvényen, Budapesten kiderült, hogy a legjobb business hotel vidék kategóriában az idén 10 éves Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont közönségdíjas lett.

Átadták a Business Excellence 2023 díjakat az üzleti turizmus legjobbjainak. A legjobb business hotel vidék kategóriában az idén 10 éves Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont közönségdíjas lett. Az elismerést június 14-én Budapesten vette át Juszkó Anita, a hotel igazgatója több mint 150 szakmai résztvevő jelenlétében.

- Ez egy valódi elismerés, ugyanis a szakmánkban kevés alkalommal kevés díjat osztanak ki. Másrészt pedig maga a jelölés is úgy történik, hogy a szakma képviselői, prominens személyei azok, akik jelölést tesznek. Az idei évtől nem csak egy szakmai díj volt, hanem mellette egy népszerű közönség díj is. Úgy gondolom ez az együttes visszajelzés az, ami az igazi értékét adja ennek az elismerésnek
— nyilatkozta a Kecskeméti Médiacentrumnak Juszkó Anita, a Four Points by Sheraton Hotel és Konferenciaközpont igazgatója. 

A Business Traveller Hungary szerkesztősége által alapított díjjal idén is olyan piaci szereplők teljesítményét ismerték el, amelyek szolgáltatásuk színvonalával kiemelkedtek versenytársaik közül és hangsúlyosan hozzájárultak a magyar üzleti turisztikai piac növekedéséhez. Juszkó Anita szerint a stabilitás az, amely a legnagyobb erénye a Four Points by Sheraton Hotel és Konferenciaközpontnak.

- Ezt a díjat egyszer már megkaptuk nem sokkal a nyitás után, 2014-ben. Az a fókusz, amit a vendégért, a vendég elégedettségéért teszünk, megteszi az eredményét
— mondta Juszkó Anita.

A szakma prominens képviselői 10+1 kategóriában adták át az elismeréseket az üzleti turizmus legjobbjainak, a Business Traveller Hungary magazin szakmai zsűrije, valamint az olvasóközönség szavazatai alapján. A döntőbe jutott vállalkozásokra az idén kiemelkedően sok, közel kétezer szavazat érkezett, ami több kategóriában kifejezetten szoros versenyt eredményezett a legjobbnak tartott szolgáltatók között.