Újraindul a települési ügysegédek ügyfélfogadása
KÖZLEMÉNYÜgysegédeink feladata, hogy az ügyfél közvetlen lakóhelyén segítsék az ügyintézést, közelebb hozva ezzel a hivatalt az ügyfélhez. Cél, hogy lehetőleg ne az ügyfél, hanem az ügyirat utazzon.
Ügysegédeinkhez az alábbi ügyekben lehet fordulni, akik átadják a szükséges kérelem nyomtatványokat, segítséget nyújtanak azok kitöltésében, ezt követően pedig átveszik a kitöltött nyomtatványokat, továbbá a kérelmet megalapozó egyéb, csatolandó iratokat, mellékleteket, amelyekről ha szükséges, másolatot készítenek:
- mozgásukban korlátozott személyek közlekedésképesség-vizsgálata iránti kérelmek
- megváltozott munkaképességű személyek ellátása iránti kérelem
- nyugdíjjal kapcsolatos ügyintézés
- útiköltség támogatás egészségbiztosítás által támogatott vizsgálaton történő részvétel esetén
- egészségbiztosítási és nyugdíj egyszeri segély
- ápolási díj
- közgyógyellátás (alanyi és normatív alapon járó)
- egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság szociális alapon
- időskorúak járadéka
- hadigondozottak ellátása
- aktív korúak ellátása
- ügyfélkapu nyitása
A fentieken túl fordulhatnak ügysegédeinkhez anyasági támogatás, gyermekgondozási segély, GYET támogatás, családi pótlék, családtámogatás az EGT tagállamokban, nagycsaládosok földgáz árkedvezménye és fogyatékossági támogatás nyomtatványok átvételével kapcsolatban is.
A települési ügysegédek ügyfélfogadása IDE kattintva érhető el.
Forduljanak ügysegédeinkhez bizalommal!
(Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal)