Újraindul a települési ügysegédek ügyfélfogadása

KÖZLEMÉNY
2023. 03. 09., 17:36
A Bács-Kiskun vármegyéhez tartozó településeken 2023. március 20. napjától ismét kihelyezett ügyfélfogadást tartanak a települési ügysegédek.

Ügysegédeink feladata, hogy az ügyfél közvetlen lakóhelyén segítsék az ügyintézést, közelebb hozva ezzel a hivatalt az ügyfélhez. Cél, hogy lehetőleg ne az ügyfél, hanem az ügyirat utazzon.

Ügysegédeinkhez az alábbi ügyekben lehet fordulni, akik átadják a szükséges kérelem nyomtatványokat, segítséget nyújtanak azok kitöltésében, ezt követően pedig átveszik a kitöltött nyomtatványokat, továbbá a kérelmet megalapozó egyéb, csatolandó iratokat, mellékleteket, amelyekről ha szükséges, másolatot készítenek:

 - mozgásukban korlátozott személyek közlekedésképesség-vizsgálata iránti kérelmek

 - megváltozott munkaképességű személyek ellátása iránti kérelem

 - nyugdíjjal kapcsolatos ügyintézés

 - útiköltség támogatás egészségbiztosítás által támogatott vizsgálaton történő részvétel esetén

 - egészségbiztosítási és nyugdíj egyszeri segély

 - ápolási díj

 - közgyógyellátás (alanyi és normatív alapon járó)

 - egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság szociális alapon

 - időskorúak járadéka

 - hadigondozottak ellátása

 - aktív korúak ellátása

 - ügyfélkapu nyitása

A fentieken túl fordulhatnak ügysegédeinkhez anyasági támogatás, gyermekgondozási segély, GYET támogatás, családi pótlék, családtámogatás az EGT tagállamokban, nagycsaládosok földgáz árkedvezménye és fogyatékossági támogatás nyomtatványok átvételével kapcsolatban is.

A települési ügysegédek ügyfélfogadása IDE kattintva érhető el.

Forduljanak ügysegédeinkhez bizalommal!

(Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal)