Ügyfélszolgálati munkatársak versengnek a Sheratonban

2024. 10. 09., 14:29
Az ország legkiválóbb vízügyi ügyfélszolgálati munkatársai versengnek ma a Sheraton hotelben. Az idén ugyanis Kecskemét ad otthont az Országos Ügyfélszolgálati Versenynek. Tavaly a Bácsvíz Zrt. csapata nyerte meg a szakmai megmérettetést, ezért idén ők szervezhették meg az eseményt a Magyar Víziközmű Szövetséggel karöltve.
Fotó: Banczik Róbert
A galéria 19 képet tartalmaz

Empátia, jó felkészültség, határozottság és kiváló problémamegoldó képesség. Ezekkel a tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy rátermett ügyfélszolgálati munkatársnak. Ma sok-sok ilyen kolléga vetélkedett a Sheraton hotelben, itt rendezte meg ugyanis Bácsvíz Zrt. és Magyar Víziközmű Szövetség az Országos Ügyfélszolgálati Versenyt. A megnyitó ünnepségen a városvezetés nevében Gaál József alpolgármester köszöntötte a résztvevőket, kiemelve munkájuk felelősségét.

– Az önök munkája nagyon fontos, hisz önök azok, akik kapcsolatban vannak a vevőkkel, partnerekkel. Önökön keresztül ítélik meg az adott vízügyi vállalatot azok, akik valamilyen problémával szembesülnek vagy fejlesztési kéréssel jelentkeznek
— hangsúlyozta az alpolgármester, aki bízik abban, hogy olyan élményeket, inspirációkat szereznek a résztvevők Kecskeméten, hogy később családjukkal is visszatérnek majd városunkba.

A szervező Bácsvíz Zrt. mindig is nagy hangsúlyt fektetett az ügyfélelégedettségre, munkatársaik arra törekednek, hogy élmény legyen az ügyintézés a felhasználók számára. Erről tanúskodnak a pozitív visszajelzések, valamint az is, hogy 2023-ban a Bácsvíz csapata nyerte meg az Országos Ügyfélszolgálati Versenyt. Ennek köszönhetően már harmadik alkalommal rendezhetik meg ezt az eseményt.

– Óriási kihívás volt számunkra a szakmai program, a tesztek összeállítása, megszervezni azt, hogy azonos technikai és egyéb feltételek mellett tudják összemérni a csapatokat ügyességüket. Emellett fontosnak tartottuk azt is, hogy jól érezzék magukat Kecskeméten
— mondta e kérdésünkre Kurdi Viktor, a Bácsvíz Zrt vezérigazgatója, a Magyar Víziközmű Szövetség elnöke.

Az ügyfélszolgálati versenyt és az azt követő értékesítési konferenciát 18. alkalommal rendezték meg. A megmérettetésen gyakorlati és elméleti tudásukról is számot kell adniuk a versenyzőknek. A megnyitó után például egy felhasználó levélre kellett válaszlevelet írniuk.

Idén 19 csapat vetélkedik a versenyen, amelyen nem a győzelem a legfőbb cél. – A verseny célja elsősorban az, hogy elősegítse a szakmai kohéziót, a tudásmegosztást, a szakmai és baráti kapcsotokat erősítését az ágazatban hasonló munkakörben dolgozó munkatársak között. A tapasztalatcsere, a szakmai tudás bővítése ugyanakkor abban is segít, hogy az ügyfélszolgálati kollégák még jobban végezzék munkájukat. Ezáltal pedig tovább növekedjen az ügyfélelégedettség – árulta el Kurdi Viktor.

A verseny legizgalmasabb feladata az volt, amikor szituációs játék keretében kellett ügyfélkapcsolati problémát megoldaniuk a csapatoknak. Az ügyfelet a Kecskeméti Nemzeti színművésze, Märcz Fruzsina alakította, aki Feles Eleknéként tette próbára a csapatok problémamegoldó képességét.

A különböző feladatokat öt fős szakmai zsűri bírálja el, így ma estére kiderül, melyik csapat nyeri meg a 2024-es Országos Ügyfélszolgálati Versenyt.