Ügyfélszolgálati munkatársak versengnek a Sheratonban
Empátia, jó felkészültség, határozottság és kiváló problémamegoldó képesség. Ezekkel a tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy rátermett ügyfélszolgálati munkatársnak. Ma sok-sok ilyen kolléga vetélkedett a Sheraton hotelben, itt rendezte meg ugyanis Bácsvíz Zrt. és Magyar Víziközmű Szövetség az Országos Ügyfélszolgálati Versenyt. A megnyitó ünnepségen a városvezetés nevében Gaál József alpolgármester köszöntötte a résztvevőket, kiemelve munkájuk felelősségét.
A szervező Bácsvíz Zrt. mindig is nagy hangsúlyt fektetett az ügyfélelégedettségre, munkatársaik arra törekednek, hogy élmény legyen az ügyintézés a felhasználók számára. Erről tanúskodnak a pozitív visszajelzések, valamint az is, hogy 2023-ban a Bácsvíz csapata nyerte meg az Országos Ügyfélszolgálati Versenyt. Ennek köszönhetően már harmadik alkalommal rendezhetik meg ezt az eseményt.
Az ügyfélszolgálati versenyt és az azt követő értékesítési konferenciát 18. alkalommal rendezték meg. A megmérettetésen gyakorlati és elméleti tudásukról is számot kell adniuk a versenyzőknek. A megnyitó után például egy felhasználó levélre kellett válaszlevelet írniuk.
Idén 19 csapat vetélkedik a versenyen, amelyen nem a győzelem a legfőbb cél. – A verseny célja elsősorban az, hogy elősegítse a szakmai kohéziót, a tudásmegosztást, a szakmai és baráti kapcsotokat erősítését az ágazatban hasonló munkakörben dolgozó munkatársak között. A tapasztalatcsere, a szakmai tudás bővítése ugyanakkor abban is segít, hogy az ügyfélszolgálati kollégák még jobban végezzék munkájukat. Ezáltal pedig tovább növekedjen az ügyfélelégedettség – árulta el Kurdi Viktor.
A verseny legizgalmasabb feladata az volt, amikor szituációs játék keretében kellett ügyfélkapcsolati problémát megoldaniuk a csapatoknak. Az ügyfelet a Kecskeméti Nemzeti színművésze, Märcz Fruzsina alakította, aki Feles Eleknéként tette próbára a csapatok problémamegoldó képességét.
A különböző feladatokat öt fős szakmai zsűri bírálja el, így ma estére kiderül, melyik csapat nyeri meg a 2024-es Országos Ügyfélszolgálati Versenyt.